Co to kurwa jest
zigfred
2018-10-14 14:07:43 UTC
Co wygląda jak Jogi, którego właśnie wyjebało w dupę stado ciapków?

https://www.youtube.com/channel/UCNhtAn1MT600xiNiX8ErnyQ

ROTFL Dasfidania.
a***@gmail.com
2018-12-08 19:58:58 UTC
Lecz siem kretynie.
Hans Arsch von Rippach
2018-12-27 15:44:01 UTC
Post by zigfred
Co wygląda jak Jogi, którego właśnie wyjebało w dupę stado ciapków?
https://www.youtube.com/channel/UCNhtAn1MT600xiNiX8ErnyQ
ROTFL Dasfidania.
Hip-hop
wrzuć-w-klop ;)
unknown
2019-02-25 11:21:27 UTC
Post by Hans Arsch von Rippach
Post by zigfred
[...]
Zdycham kórwa z nódów, macie jeszcze jakieś spoconorękie Hikilomea z blantem w
dziobie?
LordBluzg®
2019-02-27 22:48:50 UTC
Post by zigfred
[...]
Zdychaj :)
--
LordBluzg®
☺Sukces WOŚP klęską PiS☺
Złoty Deszcz
2019-03-12 07:29:21 UTC
Możnaby powtórzyć Wy jebany w dupę..
Złoty Deszcz
2019-03-15 09:28:38 UTC
Post by LordBluzg®
Zdychaj
Twoja stara coś miauczy, że nie podeśle tu więcej żadnego lomea,
bo będzie gwałcony w pupę. Phi, cóż za (wczesna)
spostrzegawczość. :P
Złoty Deszcz
2019-03-15 10:01:58 UTC
Zawsze sądziłem, że gwałcenie w pupę i w buzię jest naturalną
składową każdego homoseksualnego związku. Myślę, że wy z grupy
alt.pl.dupy podzielać mój pogląd. :P