Mój typ dupy
egon
2018-07-21 22:27:09 UTC
Że Mat Cellulit, Anastazja i Kuweta to wyjebane pizdy, to wiadomo. Ostatnio
zaczęły podniecać mnie takie cnotnojebliwe paruveczki, jak je widzę i słyszę to
od razu mam ochotę je albo przytulić jak dygotalne czy tam pivotalne
(stwierdzone na placu) dziewczyny albo też zrobić im krzywdę. ;)

iwanos dwudychy natomiast nie kwalifikuje się u mnie nawet na ciotę, sprzedałbym
go do pobliskiego zoo obsługiwać zwierzęta, np. napalone goryle..
egon
2018-07-21 22:34:01 UTC
Post by egon
[...]
wy macie to chyba po starych: wszak wasz stary to pizda, a stara to ciota.