od kiedy danonki???
Anetta
2005-09-27 03:44:01 UTC
dzisiaj Piotrus (5,5 miesiaca)
doslownie wciagnal danonka swojej kuzynki :)
czy moge mu dawac danonki?
czy sa jakies przeciwwskazania?
jakie?
pozdrawiam
Du¿o osób daje danonki, ja te¿ zaczê³am, jak dziecko ma mie¶ skazê to bêdzie
mia³o, s³oiczki deserowe Dr.Witta sa z twaro¿kiem od 4 miesi±ca, szpinak
hippa jest mieszany ze ¶mietan±, wiêc dlaczego nie danonki? Przeciwwskazanie
to uczulenie, je¶li malcowi nic nie jest to ok. Ja staram siê tylko nie
dawaæ na noc, ze wzglêdu na z±bki.
This is war, ain't no fun and games
DJ 100-LEC
2005-09-27 14:35:40 UTC
Dużo osób daje danonki, ja też zaczęłam, jak dziecko ma mieś skazę to będzie
miało, słoiczki deserowe Dr.Witta sa z twarożkiem od 4 miesiąca, szpinak
hippa jest mieszany ze śmietaną, więc dlaczego nie danonki?
Radzieccy naukowcy od lat polecają gówno zamiast danonków.
to uczulenie, jeśli malcowi nic nie jest to ok. Ja staram się tylko nie
dawać na noc, ze względu na ząbki.
zeby zrec gowqno nie trzeba miec ząbków
zakalec
2005-09-27 18:26:22 UTC
Post by DJ 100-LEC
[...]
natomiast danonki możemy sobie zapakować do dupy.
nawet nie powinno się mieć, bo gówno sie przecież do zębów potem przykleja
Gosi@
2005-09-27 18:41:03 UTC
zobaczymy czy zareaguje alergia..........
jak alergia sie ukazala???
Okolice odbytu ca³e w "¶licznych" krostach, oprócz tego umiarkowanie
brzuch.
po ilu dniach moze wystapic?
--
Abuse sie popsul