Devilsonełe, jesteś jeszcze tu? Chcesz trochę zarobić?
Cypisek
2023-01-29 21:17:06 UTC
Wpadłem oto na taki pomysł:

Ponoć jutub caluje za kliki średnio po 30 tysi na miesiąc. :-)

W sumie chciałem najpierw zmaterializować Adolfa Hitlera, ale mkarwan niestety
boi się przywoływac swojego Führera.. :(
LordBluzg®🇵🇱
2023-04-14 00:14:05 UTC
W dniu 29.01.2023 o 22:17, Cypisek pisze:

Devilson umar na wontrobe. Pił wincyj niż ona mogła przerobić :/

Świeć Panie nad jego dupą :(
+ RIP (i)
--
LordBluzg®🇵🇱
<<<ƧiԳ ćɒdɘႱ i Putina i ęjcaredefnoK>>>
Cypisek
2023-04-14 07:40:55 UTC
Post by LordBluzg®🇵🇱
Devilson umar na wontrobe. Pił wincyj niż ona mogła przerobić :/
Świeć Panie nad jego dupą :(
+ RIP (i)
Kwi, kwi, kwi, chlip, chlip, szkoda... :( Stęskniłem się... :(

Cypisek
2023-04-16 12:58:03 UTC
A jak tam twój Český krtek aka Elektronický mordulec z koparkom? :-)
Klakier
2023-05-19 06:43:04 UTC
Post by LordBluzg®🇵🇱
Devilson umar na wontrobe.
Ciekawe, jak tam jego Stara - Salcia 'Skinned' O'Connor.

Klakier
2023-05-19 07:04:59 UTC
Post by Klakier
Ciekawe, jak tam jego Stara - Salcia 'Skinned' O'Connor.
http://youtu.be/G4yRUO5IR8o
Devilsteiniątko to był afair Salcie Cypisek:
:*
Arnold Ziffel
2023-05-21 13:38:53 UTC
Post by Klakier
Devilsteiniątko to był afair Salcie Cypisek: http://youtu.be/l6DEL9GY-VU :*
A się grało...
--
Pacjent mówi do lekarza:
- Ugryzł mnie pies.
- Na rogu, koło szkoły.
Klakier
2023-05-21 16:42:11 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
Devilsteiniątko to był afair Salcie Cypisek: http://youtu.be/l6DEL9GY-VU :*
A się grało...
Bartolomeo vel Hiki (Pręgowany) preferował jednak gry wstępne:
https://rb.gy/c6bjs
https://rb.gy/ez3zv

A jakie fochy stroił podczas...
https://rb.gy/ju0ed
Klakier
2023-05-21 20:10:11 UTC
Post by Klakier
Bartolomeo vel Hiki (Pręgowany)
https://rb.gy/ju0ed
Adamie, spójrz.. Czy rili nie wyglądają identycznie?
https://freeimage.host/i/HgNNW9p
https://freeimage.host/i/HgN8FhN

No, jak dwie krople wody.. ;D
Klakier
2023-05-21 20:59:24 UTC
Bartolomeo vel Hiki (Pręgowany)>> https://rb.gy/ju0ed> > Adamie, spójrz.. Czy rili nie wyglądają identycznie?>
https://freeimage.host/i/HgNNW9p> https://freeimage.host/i/HgN8FhN> > No, jak
dwie krople wody.. ;D
I całkiem, jak iwanos z alt.pl.dupy.pryloskie xD
https://ibb.co/QpR24YM

Dobranoc :-)
Arnold Ziffel
2023-05-23 11:59:23 UTC
Post by Klakier
Post by Klakier
Bartolomeo vel Hiki (Pręgowany)
https://rb.gy/ju0ed
Adamie, spójrz.. Czy rili nie wyglądają identycznie?
https://freeimage.host/i/HgNNW9p
https://freeimage.host/i/HgN8FhN
Kto to ten na pierwszym zdjęciu?
--
Buldog szczeka na jamniczkę siedzącą na parapecie okna:
- No, zeskocz tu do mnie mała...
- O, nie - odszczekuje jamniczka - potem będę miała taka mordę jak ty...
Klakier
2023-05-24 19:10:52 UTC
Post by Arnold Ziffel
Kto to ten na pierwszym zdjęciu?
;-)
Klakier
2023-05-24 19:33:55 UTC
Post by Arnold Ziffel
Kto to ten na pierwszym zdjęciu?
Btw, BartMucha. Niestety w epilogu pokazała mi środkowy palec:

A co tam u jceelątka? ;-)
Klakier
2023-05-24 19:54:41 UTC
Post by Klakier
http://youtu.be/XRZdSu4UYCk
Czasami jednak spotykamy się nocą w Holodecku.

Trzeba będzie Devilsonełe odwiedzić też kiedy przy okazji.
Post by Klakier
A co tam u jceelątka? ;-)
Arnold Ziffel
2023-09-01 22:32:06 UTC
Post by Klakier
http://youtu.be/XRZdSu4UYCk
A co tam u jceelątka? ;-)
Pojęcia zielonego nie mam. Gdzieś mi się na którejś grupie na fb (jak
jeszcze miałem konto na fb) przewinęła jego małżonka. Pisała, że mąż
pracuje, że mają dzieci, i że mąż dużo zarabia. Czy coś takiego.
--
Do rodziny Masztalskich przyjechała teściowa. Stęskniony za babcią Jasio próbuje usiąść na kolanach.
- Jasiu usiądź obok mnie na krzesełku.
- Na piechotę? Przecież tato powiedział, że babcię diabli przynieśli.
Klakier
2023-09-05 13:26:44 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
[...]
Kóólfon? Baby to jednak na każdego polecą, a na sakwę już najprędzej.. ;P
--
Twój stary ma bardzo seksowne łydki

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie antywirusowe AVG.
www.avg.com
Arnold Ziffel
2023-10-30 21:11:29 UTC
Post by Klakier
Post by Arnold Ziffel
[...]
A ładna jest powiem ci.
--
Dwa koguty chodzą po mieście i strasznie się nudzą. Jeden z nich w
końcu mówi:
- Chodź do garmażerii pooglądamy sobie gole kury.
Klakier
2023-05-24 20:21:10 UTC
Post by Arnold Ziffel
Kto to ten na pierwszym zdjęciu?
Namiętnie dostawał vvpierdol w Mortal Kombat i jeszcze chciał w Black Ops 2 ;-)

Klakier
2023-05-31 09:21:53 UTC
Post by Arnold Ziffel
Kto to ten na pierwszym zdjęciu?
Bartosz Kapustka z PZPN-u.
Btw, już mnie nie kocha.. :(
A chuj mu tam w Kuklę...
Arnold Ziffel
2023-05-23 11:59:34 UTC
Post by Klakier
https://rb.gy/c6bjs
https://rb.gy/ez3zv
Znowu gieje :D
--
Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
rzedzie:
- Czy na tle rebusow ma pan podobne kompleksy?
Klakier
2023-05-24 19:45:05 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
https://rb.gy/c6bjs
https://rb.gy/ez3zv
Znowu gieje :D
Ano cyrk. A może miałbyś ochotę na mały koncert w cyrku? ;-)

Klakier
2023-05-24 20:50:13 UTC
Post by Klakier
Ano cyrk. A może miałbyś ochotę na mały koncert w cyrku? ;-)
http://youtu.be/00WOxO_jsH8
Znaczy "Katakómby Pinheda" :-D

No te se poklikalim.
Klakier
2023-05-21 16:48:45 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
Devilsteiniątko to był afair Salcie Cypisek: http://youtu.be/l6DEL9GY-VU :*
A się grało...
No, ale nieładnie tak obgadywać Zasłużonych Użytkowników Usenetu.. ;)

Co tam słychać przy niedzieli?
Klakier
2023-05-21 17:41:45 UTC
Post by Klakier
Co tam słychać przy niedzieli?
ja klikam sobie w pingwinaria i przy okazji rozglądam się za shmastahami :-)
Arnold Ziffel
2023-05-23 11:59:55 UTC
Post by Klakier
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
Devilsteiniątko to był afair Salcie Cypisek: http://youtu.be/l6DEL9GY-VU :*
A się grało...
No, ale nieładnie tak obgadywać Zasłużonych Użytkowników Usenetu.. ;)
Jaka część Usenetu, tacy użytkownicy ;)
Post by Klakier
Co tam słychać przy niedzieli?
Piwko, grill... jak to przy niedzieli ;)
--
Znani z glupich zartow studenci spotkali na drodze chlopa, ktory
prowadzil na targ wieprzka.
szkole ucza. Dali mi go na wychowanie.
Klakier
2023-05-24 19:15:32 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
[...]
Ano.
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
Co tam słychać przy niedzieli?
Piwko, grill... jak to przy niedzieli ;)
Trzeba będzie umówić się kiedyś na jakieś wspólne party.. ;-)
A z jceelem serio nie masz żadnego kontaktu? AFAIR odwiedzał Cię nawet kiedyś, a
potem urwał wszelki kontakt? A to sukinkot. ;p
Arnold Ziffel
2023-09-01 22:34:26 UTC
Post by Klakier
A z jceelem serio nie masz żadnego kontaktu? AFAIR odwiedzał Cię nawet
kiedyś, a potem urwał wszelki kontakt? A to sukinkot. ;p
Odwiedzał, ja jego też. I to chyba nawet ja ten kontakt urwałem. Nawet
nie, że jakoś gwałtownie, generalnie nastąpiła po prostu rozbieżność
charakterów.
--
W przydrożnym rowie siedzi jeż i je śniadanie. Przykicał zajączek.
- Co jesz?
- Co zając?
Klakier
2023-09-05 15:39:07 UTC
Post by Arnold Ziffel
Post by Klakier
[...]
To podobno dość często występujące zjawisko.
https://www.prawnik-katowice.pl/blog-prawniczy/niezgodnosc-charakterow-przyczyna-rozwodu/

Idę spać :-)
--
Twój stary ma bardzo seksowne łydki
http://youtu.be/Rn-ellfEiKM

₍⸍⸌̣ʷ̣̫⸍̣⸌₎
Klakier
2023-05-23 07:33:51 UTC
http://youtu.be/l6DEL9GY-VU :*
Ta.. Najfajniejszy był Salcie Cypisek Kamiś i ChristJan, czyli R w kółku:
https://www.gayboystube.com/video/1488325/mom-thinks-i-m-taking-a-shower :D

Bo Matełusz to tylko taki Psikuta[s] bez s na końcu.. ;)
Klakier
2023-05-23 08:27:48 UTC

Klakier
2023-05-26 08:52:49 UTC
Post by Klakier
https://www.gayboystube.com/video/1488325/mom-thinks-i-m-taking-a-shower :D
Ciekawe, po jaki chuj on ubrał ten komunijny wisiorek do nagrania?
Musi, że Czarnych na co dzień, a raczej noc obsługuje..